Вчені назвали напій, який може підвищити ризик інсульту: результати дослідження
Навіть легке чи помірне вживання алкоголю підвищує кров’яний тиск та зростає ймовірність інсульту. Ризик серцево-судинних захворювань також пов’язаний із вживанням так званих легких напоїв – вина та пива.
Як розповів Еxpress, британські та китайські вчені під керівництвом Оксфордського університету дуже довго спостерігали за тим, як алкоголь впливає на здоров’я, а саме який вплив він має на серцево-судинну систему людини. Під час дослідження було проаналізовано стан пів мільйона осіб.
У дослідженні сказано, що учені встановили, що 1-2 порції алкогольного напою на день можуть збільшити ризик інсульту на 10-15 відсотків і на 38 відсотків він зростає після кожної пів пляшки вина, випитої в день. Експерти попередили, що, випиваючи, людина
. Читать на w-n.com.ua
